Üniversitemizde göreve başlamadan önce, çeşitli kurum ve kuruluşlarda Sosyal Güvenlik Kuruluşlarına tabi hizmeti bulunanlar, Üniversitemizde göreve başladıktan sonra hizmet birleştirmesi talebinde bulunabilirler. Bu işlem için yürütülen işlem adımları aşağıdadır.
- İlgili, Personel Daire Başkanlığına hitaben sigortalı hizmetlerinin birleştirilmesine ilişkin dilekçe doldurur ve Evrak ve Arşiv Müdürlüğünden dilekçe için evrak kaydı oluşturulur.
- Dilekçe Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevk edilir.
- Personel Daire Başkanlığı tarafından Sosyal Güvenlik Kurumuna, ilgilinin eski çalışmalarına ait bilgilerin Üniversitemize gönderilmesi için üst yazı ile talep bildirilir.
- Sosyal Güvenlik Kurumundan Üniversitemize bildirilen sigortalı hizmet çalışmaları hakkında (5434 sayılı Kanuna tabi olanlar için/01.10.2008 tarihinde önce Devlet Memuru hizmet başlangıcı olanlar) intibak işlemleri yapılır.
- İntibak sonucu kazanılan derece/kademenin ilgilinin özlük kayıtlarına uygulanması üzere Rektörlük Makamı onayı alınır.
- Rektörlük Makamı onayının alınması akabinde, yeni durum derece/kademe bilgisi İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine işlenir.
- Evrakların bir nüshası İdari Tahakkuk Müdürlüğüne gönderilir.
*01.10.2008 tarihinden sonra ilk defa 5510 sayılı Kanunun 4. maddesinin c bendine göre görev başlayan kişilerin sigortalı çalışmaları aynı Kanunun 80.maddesi uyarınca hizmet süresine eklenmekte fakat derece-kademlerinde değerlendirilmemektedir.
Last updated