Görev yeri değişikliği talebinde bulunacak personel, talebini gerekçesini içerecek şekilde dilekçe ile Genel Sekreterlik Makamına veya mevcut görev yerine bildirir.
Görev yeri değişikliği talebinin olumlu karşılandığı durum:
Dilekçenin Genel Sekreterlik Makamına bildirilmesi durumunda:
- Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne dilekçenin sevki sağlanır.
- İlgilinin mevcut görev yerinden ayrılışına ilişkin sakınca bulunup bulunmadığının bildirilmesi için, birimine üst yazı ile görüş sorulur.
- Görüş uygunluk yönünde ise, Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
- Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.
Dilekçenin ilgilinin görev yapmakta olduğu birime bildirilmesi durumunda:
- Birimin, personelinin ayrılmasında sakınca bulunmadığına ilişkin görüşü Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
- Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.
- Yer değişikliği uygun görülen personel için yeni görev yerinin belirlenmesi üzere, Üniversitemiz birimlerinden farklı zamanlarda bildirilerek kayıt altında bulunan personel talepleri incelenir.
- Talep sahibi personelin unvanı, talebe gerekçe durum gözetiminde, ihtiyaç bulunduğu ve görevlendirilebileceği tespit edilen birimlerin bilgisi, Genel Sekreterlik Makamına bildirilir.
- Genel Sekreterlik Makamınca uygun görülen birime, talep sahibi personelin görevlendirilmesi için, eski görev yerinden ayrılış ve yeni görev yerinde başlangıcının yapılması için üst yazı ile bildirimde bulunulur.
- Yeni görev yerinde göreve başlayan personelin göreve başlama tarihinin Personel Daire Başkanlığına bildirilmesine müteakip, evrak sevki İdari Özlük Müdürlüğüne sağlanır.
- Yeni görev yeri bilgisi, İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine işlenir.
- Evrakların bir nüshası personelin özlük dosyasında muhafaza edilir.
Görev yeri değişikliği talebinin olumlu karşılanmadığı durum:
Dilekçenin Genel Sekreterlik Makamına bildirilmesi durumunda:
- Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne dilekçenin sevki sağlanır.
- İlgilinin mevcut görev yerinden ayrılışına ilişkin sakınca bulunup bulunmadığının bildirilmesi için, birimine üst yazı ile görüş sorulur.
- Görüş olumsuz yönünde ise, Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
- Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.
Dilekçenin ilgilinin görev yapmakta olduğu birime bildirilmesi durumunda:
- Birimin, hizmetine ihtiyaç duyulduğu vb. nedenlerle personelinin ayrılmasında sakınca bulunduğuna ilişkin görüşü Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
- Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.
- Yer değişikliği uygun görülmeyen personele üst yazı ile gerekli bilgilendirme yapılır ve süreç sonlandırılır.
Son güncelleme