-
Personelin özlük bilgisinde değişiklik olduğu durumda veya kimlik kartının kaybedilmesi halinde kimlik talebinde bulunmak üzere cardinfo.metu.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre bilgilerini girerek personel kimlik kartı talebinde bulunur.
-
Kimlik talebi Personel Daire Başkanlığının onayına gelir, fotoğraf ve kimlik bilgisi kontrol edildikten sonra kimlik onayı gerçekleştirilir.
-
Onay işlemi gerçekleştirilen kimlikler firmanın sistemine iletilir.
-
Firma tarafından kimliğin basım ve format işlemi gerçekleştirilir.
-
Personel kimliği firma tarafından Üniversitemize teslim edilmesinin akabinde üst yazı ile personelin görev yaptığı birime iletilir.
-
Üst yazı bildirilen kimlikler teslim alındıktan sonra eski kimliğin iade edilmesi gerekmektedir.
-
Eski kimliğin kaybolması halinde ise kaybolduğuna ilişkin dilekçe ile bildirim yapılması gerekmektedir.
*Yeni göreve başlayan personelin kimlik kartı işlemleri Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğü tarafından yapılır.