Ana içeriğe atla

İdari Personelin Engellilik İndiriminden Faydalandırılması

  • Engellilik indiriminden faydalanma talebinde bulunan personel tarafından, kendisi ve/veya bakmakla yükümlü olduğu yakınına ait Sağlık Kurulu Raporu, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Sağlık Provizyon Belgesi ile birlikte talebini belirtir dilekçe, bünyesinde görev yapmakta olduğu birime bildirilir.

  • Birim tarafından ilgili belgeler üst yazı ile Genel Sekreterlik Makamına bildirilir.

  • Genel Sekreterlik Makamından Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne evrak sevki sağlanır.

  • Personelin beyan etmiş olduğu yukarıdaki belgeler üst yazı ile Ankara Vergi Dairesi Başkanlığına bildirilir.

  • Ankara Vergi Dairesi Başkanlığından bildirilen cevaba göre İnsan Kaynakları Yönetim sistemine gerekli veri girişi yapılır.

  • Evrakların bir nüshası Tahakkuk Müdürlüğüne gönderilir.

  • Kendisi için vergi indiriminden faydalanmakta olan personel işçi statüsünde ise; İŞKUR’a ayrıca üst yazı ile bilgi verilerek engelli personel tescili yapılır.

Son güncelleme