-
İstifa etmek isteyen personel, istifa etmek istediği tarihi gösterir dilekçesini 30 gün öncesinden görev yapmakta olduğu birime verir.
-
Söz konusu istifa dilekçesi, ilgilinin görev yaptığı birim tarafından Genel Sekreterlik Makamına hitaben üst yazı ile gönderilir. Talep, Genel Sekreterlik Makamı tarafından Personel Daire Başkanlığına uygun görüşü ile birlikte iletilir.
-
Genel Sekreterlik Makamından Personel Daire Başkanlığına yapılan sevk ise görevden ayrılacağı tarihin belirlendiği ilgiliye, görevden ayrılacağı gün, Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğünce İşten Ayrılma Belgesi verilir ve belgedeki tüm birimlerden ilişiğinin kesildiğine dair temin edilen imzalar/onaylar Personel Daire Başkanlığınca teyit edilerek, ilgili belge Personel Kimlik Kartı ile birlikte ilgiliden teslim alınır.
-
Ayrılışı yapılan personel, Devlet Memuru ise, mal bildirim beyanı kapalı zarf ile teslim alınır.
-
İlgilinin İnsan Kaynakları Yönetim Sisteminden ayrılışı, Sosyal Güvenlik Kurumu tescilinin sonlandırılması, HİTAP kayıtlarının naklen giden işlemleri çerçevesinde sonlandırılması ve İnsan Gücü Planlama Sisteminden ayrılışı yapılır.
-
Ayrılışı yapılan ilgili Sözleşmeli Personel statüsünde ise ve hizmet yılına göre iş sonu ödentisi yapılacak ise, emsali Devlet Memuru esas alınarak belirlenecek ücrette iş sonu ödentisinin yapılması için hizmet cetveli hazırlanarak İdari Tahakkuk Müdürlüğüne evrak teslimi yapılır.
-
Özlük dosyası tüm evrak ve yazışmaları içerecek şekilde arşivlenir.
İstifa Nedeni ile Ayrılış İşlemleri
Son güncelleme