Nakil İşlemleri
Son Güncelleme:
16/03/2022 - 09:44
- English
- Türkçe
Üniversitemize Nakil Gelme İşlemleri
- Naklen gelmek isteyen kişi; Üniversitemize dilekçe ve İş Başvuru Formu ile başvurur.
- Personel Dairesi Başkanlığınca incelenen başvuru uygun görülürse onay için Rektörlük Makamına sunulur.
- Rektörlük Makamınca onaylanan başvuru dilekçesi Personel Dairesi Başkanlığına gönderilir.
- İlgilinin muvafakatını istemek üzere karşı kuruma yazı yazılır.
- İlgilinin naklen atanması kurumunca uygun görülürse; Üniversitemiz tarafından muvafakat yazısında istenilen kişiye ait belgeler düzenlenerek Kurumumuza gönderilir. (Uygun görülmezse; ilgile ait muvafakat yazımıza, kişinin Üniversitemize naklen gelmesinin uygun olmadığı üst yazı ile bildirilir.)
- Karşı kurumdan gelen muvafakat yazısı üzerine ilgilinin ataması Personel Dairesi Başkanlığı İdari Özlük ve Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılarak bir örneği kurumuna gönderilir.
- İlgilinin görev yaptığı kurum tarafından kişiye ait maaş nakil ilmuhaberi ve 5510 sayılı yasa uyarınca düzenlenen işten ayrılış bildirgesi düzenlenerek Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına gönderilir.
- Kişinin Üniversitemizde görev yapacağı birim belirlendikten sonra ilgili yeni görev yerinde göreve başlatılır ve ilgili bölümden Göreve Başlama yazısı istenir.
- PDB İdari Özlük ve Eğitim Müdürlüğü tarafından ilgilinin özlük bilgileri bilgisayar kayıtlarına işlenir ve 5510 sayılı yasa uyarınca ilgilinin işe giriş bildirgesi SGK'nın internet sayfasından düzenlenir.
- İlgiliye ait karşı kurumdan almış olduğu maaş nakil ilmuhaberi ve işten ayrılış bildirgesi maaş işlemleri için PDB İdari Tahakkuk Müdürlüğüne teslim edilir.
- Nakil geldiği kurum tarafından ilgiliye ait özlük ve gizli sicil dosyası 15 gün içerisinde Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına gönderilir.
Üniversitemizden Nakil Gitme İşlemleri
- Nakil gitmek isteyen kişi; gitmek istediği Kurum'a dilekçe ile başvurur.
- İlgilinin dilekçe talebi başvurmuş olduğu kurum tarafından uygun görülürse Üniversitemize 'muvafakat' için yazı yazılır.( Muvafakat 'uygun' görülmez ise ilgilinin naklen gitmesine muvafakat verilmediği karşı kuruma üst yazı ile gönderilir.)
- İlgili kurumdan gelen muvafakat yazısı uygun görülürse işlemlerin yapılması için Rektörlük Makamınca Personel Dairesi Başkanlığı'na gönderilir.
- İlgilinin görev yaptığı birime kişinin nakil talebinin uygun görülüp görülmediğine dair yazı 'görüş' yazısı yazılır.
- İlgilinin naklen atanması görev yaptığı birim tarafından uygun görülürse nakil yazısı Personel Dairesi Başkanlığı'na gönderilir.
- Personel Dairesi Başkanlığı nakli isteyen kurumun muvafakat yazısında istemiş olduğu ilgiliye ait belgeleri hazırlayarak karşı kuruma gönderir.
- Muvafakat üzerine karşı kurum tarafından kişinin ataması yapılır ve atamanın bir örneği Üniversitemize gönderilir.
- İlgilinin atama belgesinin bir örneği kişinin görev yaptığı birime gönderilerek ilişiğinin kesileceği tarih sorulur.
- İlgilinin ilişiğinin kesileceği gün birim tarafından belirlendikten sonra Personel Dairesi Başkanlığına üst yazı ile bildirilir.
- Personel Dairesi Başkanlığı tarafından ilgiliye ait 'İşten Ayrılma Belgesi' kişiye verilir ve bu belgedeki bölümler ilgili tarafından imzalatıldıktan sonra kişi tarafından PDB İdari Özlük Müdürlüğüne teslim edilir.
- PDB tarafından ilgiliye ait maaş nakil ilmuhaberi ve 5510 sayılı yasa uyarınca işten ayrılış bildirgesi hazırlanarak nakil gideceği kuruma verilmek üzere kişiye teslim edilir.
- İlgilinin özlük dosyası ve gizli sicil dosyası 15 gün içersinde karşı kuruma gönderilir.
- İlgilinin bilgisayar kayıtları işten ayrılma tarihi itibariyle sonlandırılır.