Ana içeriğe atla

Görev Yeri Değişikliği İşlemleri

Görev yeri değişikliği talebinde bulunacak personel, talebini gerekçesini içerecek şekilde dilekçe ile Genel Sekreterlik Makamına veya mevcut görev yerine bildirir.

Görev yeri değişikliği talebinin olumlu karşılandığı durum:

Dilekçenin Genel Sekreterlik Makamına bildirilmesi durumunda:

  • Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne dilekçenin sevki sağlanır.
  • İlgilinin mevcut görev yerinden ayrılışına ilişkin sakınca bulunup bulunmadığının bildirilmesi için, birimine üst yazı ile görüş sorulur.
  • Görüş uygunluk yönünde ise, Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
  • Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.

Dilekçenin ilgilinin görev yapmakta olduğu birime bildirilmesi durumunda:

  • Birimin, personelinin ayrılmasında sakınca bulunmadığına ilişkin görüşü Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
  • Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.
  • Yer değişikliği uygun görülen personel için yeni görev yerinin belirlenmesi üzere, Üniversitemiz birimlerinden farklı zamanlarda bildirilerek kayıt altında bulunan personel talepleri incelenir.
  • Talep sahibi personelin unvanı, talebe gerekçe durum gözetiminde, ihtiyaç bulunduğu ve görevlendirilebileceği tespit edilen birimlerin bilgisi, Genel Sekreterlik Makamına bildirilir.
  • Genel Sekreterlik Makamınca uygun görülen birime, talep sahibi personelin görevlendirilmesi için, eski görev yerinden ayrılış ve yeni görev yerinde başlangıcının yapılması için üst yazı ile bildirimde bulunulur.
  • Yeni görev yerinde göreve başlayan personelin göreve başlama tarihinin Personel Daire Başkanlığına bildirilmesine müteakip, evrak sevki İdari Özlük Müdürlüğüne sağlanır.
  • Yeni görev yeri bilgisi, İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine işlenir.
  • Evrakların bir nüshası personelin özlük dosyasında muhafaza edilir.
Görev yeri değişikliği talebinin olumlu karşılanmadığı durum:

Dilekçenin Genel Sekreterlik Makamına bildirilmesi durumunda:

  • Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne dilekçenin sevki sağlanır.
  • İlgilinin mevcut görev yerinden ayrılışına ilişkin sakınca bulunup bulunmadığının bildirilmesi için, birimine üst yazı ile görüş sorulur.
  • Görüş olumsuz yönünde ise, Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
  • Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.

Dilekçenin ilgilinin görev yapmakta olduğu birime bildirilmesi durumunda:

  • Birimin, hizmetine ihtiyaç duyulduğu vb. nedenlerle personelinin ayrılmasında sakınca bulunduğuna ilişkin görüşü Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
  • Üst yazının Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne sevki sağlanır.
  • Yer değişikliği uygun görülmeyen personele üst yazı ile gerekli bilgilendirme yapılır ve süreç sonlandırılır.
Son güncelleme