Ana içeriğe atla

Hizmet Belgesi/ İlgili Makama Hitaben Görev Belgesi Düzenlenmesi İşlemleri

  • Hakkında hizmet belgesi/görev belgesi düzenlenmesini talep eden personel; şahsen, telefon veya e-posta yolu ile Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne başvuruda bulunur.

  • İlgilinin İnsan Kaynakları Yönetim Sisteminden Üniversitemizde göreve başladığı tarih, halen görev yapmakta olduğu birim, statüsü ve kadro unvanı tespiti yapılır.

  • İlgili bilgileri içerecek şekilde düzenlenen resmi yazı, Şube Müdürü imzasına sunulur ve kurum mührü ile evrak tasdiklenir.

  • Hazırlanan formun aslı talep sahibi personele teslim edilir, bir nüshası arşivlenmek üzere dosyalanır.

     

Son güncelleme