-
Engellilik indiriminden faydalanma talebinde bulunan personel tarafından, kendisi ve/veya bakmakla yükümlü olduğu yakınına ait Sağlık Kurulu Raporu, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Sağlık Provizyon Belgesi ile birlikte talebini belirtir dilekçe, bünyesinde görev yapmakta olduğu birime bildirilir.
-
Birim tarafından ilgili belgeler üst yazı ile Genel Sekreterlik Makamına bildirilir.
-
Genel Sekreterlik Makamından Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne evrak sevki sağlanır.
-
Personelin beyan etmiş olduğu yukarıdaki belgeler üst yazı ile Ankara Vergi Dairesi Başkanlığına bildirilir.
-
Ankara Vergi Dairesi Başkanlığından bildirilen cevaba göre İnsan Kaynakları Yönetim sistemine gerekli veri girişi yapılır.
-
Evrakların bir nüshası Tahakkuk Müdürlüğüne gönderilir.
-
Kendisi için vergi indiriminden faydalanmakta olan personel işçi statüsünde ise; İŞKUR’a ayrıca üst yazı ile bilgi verilerek engelli personel tescili yapılır.
İdari Personelin Engellilik İndiriminden Faydalandırılması
Son güncelleme