Ana içeriğe atla

Vefat Nedeni ile Ayrılış İşlemleri

  • Vefat eden personel hakkında son görev yaptığı birim tarafından personelin vefatına ilişkin, Genel Sekreterlik

  • Makamına yazı ekinde ölüm belgesinin bulunması suretiyle bildirimde bulunulur.

  • Genel Sekreterlik Makamınca Personel Daire Başkanlığına bildirimin sevki sağlanır ve vefat eden personelin yakınlarının gerekli iş süreçlerinin yürütülmesi için Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne intikali sağlanır.

  • Vefat edenin varisleri için Üniversitemizce yapılacak ölüm yardımı ve Sosyal Güvenlik Kurumunca yapılacak aylık bağlama ve tazminat ödemesi/ikramiye için; dilekçe, ödemenin yapılacağı hesap no. bilgileri, nüfus cüzdanı örnekleri, mirasçılık belgesi (veraset ilamı), gerekirse noter onaylı vekâletname ibraz edilir.

  • Aylık bağlama ve kıdem tazminatı/ikramiye ödemesi için Sosyal Güvenlik Kurumu ile yazışmalar yapılır.

  • Üniversitemizce vefat edenin varislerine yapılacak ölüm yardımı için, ilgili ek evraklar İdari Tahakkuk Müdürlüğüne gönderilir.

  • İlgilinin İnsan Kaynakları Yönetim Sisteminden ayrılışı, Sosyal Güvenlik Kurumu tescilinin sonlandırılması, HİTAP kayıtlarının müstafi işlemleri çerçevesinde sonlandırılması ve İnsan Gücü Planlama Sisteminden ayrılışı yapılır.

  • Özlük dosyası tüm evrak ve yazışmaları içerecek şekilde arşivlenir.

Son güncelleme