Ek Ders Akış Süreci
Son Güncelleme:
16/03/2022 - 09:44
- English
- Türkçe
- Akademik takvime göre çalışma planının hazırlanması, her ödeme tipi için yasal dayanak ve ödeme şekillerine göre puantaj dönemlerinin belirlenmesi
- Yeni yıla ait merkezi yönetim bütçe kanuna göre Ek Ders Programı parametrelerinin yenilenmesi
- Öğrenci İşleri Bilgi Sisteminde ders kayıt sürecinde oluşan ders yükü verilerinin Ek Ders Programına aktarılması
- Ek Ders Programının www.ekders.metu.edu.tr sayfası üzerinden akademik birimlerdeki bölüm kullanıcılarına pdbdu@metu.edu.tr mail grubu aracılığıyla açılması
- Akademik birimlerdeki bölüm kullanıcılarının veri kontrolü ve veri girişleri ve bu sürece pdbdu@metu.edu.tr mail grubu aracılığı ile destek verilmesi
- Akademik birimlerde oluşturulan ders yükü belgelerinin ve puantajların gelişi ve kontrol süreci
- Ödeme emri belgelerinin hazırlanması ve harcama yetkililerine imzaya sunulması
- Ödeme evraklarının SGDB'na gönderilmesi ve kontrolü
- Ödeme sürecinin bankaya ödeme bilgilerinin gönderilerek tamamlanması