-
Öğrenim durumunda değişiklik olan personel, mezuniyet belgesini intibakında değerlendirilmesi için ibraz etmek üzere dilekçe ile birlikte birimine başvuruda bulunur.
-
Söz konusu belge ve dilekçe, ilgili birim tarafından Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.
-
Genel Sekreterlik Makamından Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne evrak sevki sağlanır.
-
İlgiliye ait son öğrenim bilgisi İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine ve Sosyal Güvenlik Kurumu Hizmet Takip Programı’na (HİTAP) işlenir.
-
Personelin yeni öğrenimi ve tüm hizmetleri çerçevesinde intibak işlemleri yapılır.
-
İlgilinin intibak işlemleri sonucu yeni durum olarak uygulamaya konulacak derece kademe bilgisi İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine işlenir.
-
Evrakların bir nüshası Tahakkuk Müdürlüğüne gönderilir.
-
İntibak sonucu, görev yaptığı birime üst yazı ile bildirilerek ilgiliye tebliği sağlanır.
-
Yazışmalar/belgeler ilgilinin özlük dosyasına arşivlenir.
Öğrenim Değerlendirmesi-İntibak İşlemleri
Last updated