Skip to main content

İdari Personel Kimlik İşlemleri

  • Personelin özlük bilgisinde değişiklik olduğu durumda veya kimlik kartının kaybedilmesi halinde kimlik talebinde bulunmak üzere cardinfo.metu.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre bilgilerini girerek personel kimlik kartı talebinde bulunur.

  • Kimlik talebi Personel Daire Başkanlığının onayına gelir, fotoğraf ve kimlik bilgisi kontrol edildikten sonra kimlik onayı gerçekleştirilir.

  • Onay işlemi gerçekleştirilen kimlikler firmanın sistemine iletilir.

  • Firma tarafından kimliğin basım ve format işlemi gerçekleştirilir.

  • Personel kimliği firma tarafından Üniversitemize teslim edilmesinin akabinde üst yazı ile personelin görev yaptığı birime iletilir.

  • Üst yazı bildirilen kimlikler teslim alındıktan sonra eski kimliğin iade edilmesi gerekmektedir.

  • Eski kimliğin kaybolması halinde ise kaybolduğuna ilişkin dilekçe ile bildirim yapılması gerekmektedir.

*Yeni göreve başlayan personelin kimlik kartı işlemleri Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğü tarafından yapılır.
 

Last updated