İstifa İşlemleri
Son Güncelleme:
16/03/2022 - 09:44
- English
- Türkçe
- İlgili istifa etmek istediği tarihi gösterir dilekçesini 15 gün öncesinden görev yapmakta olduğu birime verir. İlgili yine 15 gün öncesinden işten ayrılış bilgi formunu doldurarak e-mail ile Personel Daire Başkanlığı'na gönderir.
- İlgili birim ilgiliye işten ayrılma belgesi düzenler.
- Kişi işten ayrılma belgesinde yer alan birimlerle ilişiğini keser ve mal bildirim formunu doldurarak ilgili birime teslim eder.
- İmzaları tamamlanmış işten ayrılma belgesi, ilgili birim amiri ve ilgili Dekanlık/Müdürlük tarafından onaylandıktan sonra mal bildirim formu ve istifa dilekçesi ile birlikte ilgili birim tarafından ilgili Dekanlık/Müdürlük kanalıyla Personel Daire Başkanlığı'na iletilir.
- Personel Daire Başkanlığı işten ayrılma belgesini Rektörlük Makamı'na onaya sunar.
- Rektörlük Makamı'nın onayından gelen işten ayrılma belgesindeki tarihi esas alarak Personel Daire Başkanlığı bilgisayar kayıtlarını, Sosyal Güvenlik Kurumu girişlerini ve tahakkuk işlemlerini yapar.
- Rektörlük Makamından onayından gelen işten ayrılma belgesinin bir örneği ilgiliye tebliğ edilmek üzere ilgili Dekanlık/Müdürlük kanalıyla ilgili birime gönderilir.