Ana içeriğe atla

Öğrenim Değerlendirmesi-İntibak İşlemleri

  • Öğrenim durumunda değişiklik olan personel, mezuniyet belgesini intibakında değerlendirilmesi için ibraz etmek üzere dilekçe ile birlikte birimine başvuruda bulunur.

  • Söz konusu belge ve dilekçe, ilgili birim tarafından Genel Sekreterlik Makamına üst yazı ile bildirilir.  

  • Genel Sekreterlik Makamından Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne evrak sevki sağlanır.

  • İlgiliye ait son öğrenim bilgisi İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine ve Sosyal Güvenlik Kurumu Hizmet Takip Programı’na (HİTAP) işlenir.

  • Personelin yeni öğrenimi ve tüm hizmetleri çerçevesinde intibak işlemleri yapılır.

  • İlgilinin intibak işlemleri sonucu yeni durum olarak uygulamaya konulacak derece kademe bilgisi İnsan Kaynakları Yönetim Sistemine işlenir.

  • Evrakların bir nüshası Tahakkuk Müdürlüğüne gönderilir.

  • İntibak sonucu, görev yaptığı birime üst yazı ile bildirilerek ilgiliye tebliği sağlanır.

  • Yazışmalar/belgeler ilgilinin özlük dosyasına arşivlenir.
     

Son güncelleme