Üniversitemiz tarafından 20.12.2024 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan 657 S.K. 4/B maddesi Sözleşmeli Personel alımı için başvurular 20.12.2024-03.01.2025 tarihleri arası Kariyer Kapısı platformu üzerinden alınmış, başvurular incelenmiş ve başvuru evrakları hatasız, eksiksiz yüklenen, genel ile özel şartları taşıyan 3 katı aday belirlenerek, sözlü sınava girmeye hak kazanan KPSS puan sıralı adaylar için 22.01.2025 - 23.01.2025 - 24.01.2025 tarihlerinde Ankara merkez kampüsümüzde sözlü sınav gerçekleştirilmiştir.

İlanda, istihdama ilişkin yürütülecek değerlendirme usulünün; "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların ek 2 nci maddesinin (c) fıkrası uyarınca, 2024 KPSS (B) grubu puan sırasına konulmak kaydıyla istihdam edilecek her bir unvan için ilan edilen sözleşmeli personel pozisyonunun 3 (üç) katına kadar aday arasından sözlü sınav başarı sırasına göre yapılacak yerleştirme..." olduğu belirtilmiştir.

Sözlü sınav sonucuna göre istihdam hakkı kazanacak adayların belirlenmesi üzere gerçekleştirilen sınav komisyonundaki 5 jüri üyesinin 100 (yüz) puan üzerinden vermiş olduğu puanların aritmetik ortalaması alınarak nihai değerlendirmede bulunulmuştur.

Sözlü sınava katılan adaylar, sonuçlarını Kariyer Kapısı platformu üzerinden takip edebilmektedir. Her bir pozisyona ilişkin sözlü sınav sonuç bilgilerine ayrıca web sitemiz üzerinden ulaşmak için tıklayınız.

Asil adaylar için, "7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu" uyarınca arşiv araştırması süreci başlatılmış olup, sürecin olumlu sonuçlanması durumunda göreve başlama işlemleri gerçekleştirilecektir. Arşiv araştırması sonucuna göre göreve başlamaya hak kazanacakların göreve başlama tarihleri ve teslim edilecek ek belgeler için; http://pdb.metu.edu.tr web adresimizden duyuru yayımlanacak olup, ayrıca ilgililere yazılı tebligat yapılacak ve iletişim numaraları üzerinden de ilgililer ile irtibat sağlanacaktır.

Asil adayların; bildirilen göreve başlama tarihine kadar geçecek süre zarfında, istihdam hakkından vazgeçmeleri halinde "Feragat dilekçesi" göndermeleri gerekmektedir. Ad soyad, tarih, T.C. Kimlik ve Telefon No. bilgileri doldurulup ıslak imzalı düzenlenecek Ek'li feragat dilekçesinin, öncelikle idozluk@metu.edu.tr e-posta adresine; ardından Üniversitemiz Evrak ve Arşiv Müdürlüğüne elden teslimi veya kargo/posta ile gönderimi sağlanacaktır. Bildirilen tarihte göreve başlamayan Asil adaylar ise, istihdam hakkından feragat etmiş sayılacaktır. Feragat dilekçesi gönderen ve/veya feragat etmiş sayılan Asil adayların yerine, ilgili pozisyonda ilan edilen yedek adayların sırasıyla çağrılması söz konusu olacaktır. Feragat dilekçesi için tıklayınız.

İlanen duyurulur.