KPSS 2021/2 Dönem Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro Ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemize Atananlar Hakkında Duyuru
Son Güncelleme:
- English
- Türkçe
KPSS 2021/2 dönem yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atandığı bildirilen kişilerin atamalarının yapılabilmesi için, 21.01.2022 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen evrakları Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne teslim etmesi gerekmektedir.
1. ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi
2. 4 adet Fotoğraf
3. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
4. Öğrenim Belgesi (e-Devlet üzerinden barkodlu ya da noterden aslı gibidir onaylı belge)
5. Avukat kadrosuna atanan için Avukatlık Ruhsatı
6. Adli Sicil Kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir)
7. İkametgah Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)
8. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)
9. http://pdb.metu.edu.tr/idari-ozluk-mudurlugu-formlari adresinde bulunan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurulduktan sonra imzalanarak teslim edilecektir.)
NOT: Başvurular şahsi ya da posta yolu ile yapılabilecektir.