KPSS 2022/2 dönem yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atandığı bildirilen kişilerin atamalarının yapılabilmesi için, 13.01.2023 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen evrakları Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne teslim etmesi gerekmektedir.

1. ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi

2. 4 adet Fotoğraf

3. Nüfus Cüzdan Fotokopisi

4. Öğrenim Belgesi (e-Devlet üzerinden barkodlu ya da noterden aslı gibidir onaylı belge)

5. Adli Sicil Kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir)

6. İkametgah Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)

7. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)

8. http://pdb.metu.edu.tr/idari-ozluk-mudurlugu-formlari adresinde bulunan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurulduktan sonra imzalanarak teslim edilecektir.)

NOT: Başvurular şahsi ya da posta yolu ile yapılabilecektir.