KPSS 2023/02. dönem yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atandığı bildirilen kişilerin atamalarının yapılabilmesi için, 19.01.2024 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen evrakların Personel Daire Başkanlığı İdari Özlük Müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.

1. ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi

2. 4 adet Fotoğraf

3. Nüfus Cüzdan Fotokopisi

4. Öğrenim Belgesi (e-Devlet üzerinden barkodlu ya da noterden aslı gibidir onaylı belge)

5. Adli Sicil Kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir)

6. İkametgâh Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)

7. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir) (Erkek adaylar)

8. http://pdb.metu.edu.tr/idari-ozluk-mudurlugu-formlari adresinde bulunan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurulduktan sonra imzalanarak teslim edilecektir.)

NOT: Başvurular şahsi ya da posta (kargo) yolu ile yapılabilecektir.