KPSS 2025/01. Dönem Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçlarına Göre, Üniversitemize Sözleşmeli Personel Statüsünde Yerleşenler Hakkında Duyuru
Son Güncelleme:
- English
- Türkçe
KPSS 2025/01. dönem yerleştirme sonuçlarına göre, Üniversitemize Sözleşmeli Personel statüsünde yerleştirilen adaylar hakkında gerekli işlemlerin yürütülebilmesi için 18.08.2025 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen evrakların Üniversitemiz Evrak ve Arşiv Müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.
Yerleştirmesi Yapılan Tüm Adayların Teslim Etmesi Gereken Evraklar
1.İş Bankası Maaş Hesabı
(Herhangi bir İş Bankası şube kodu kabul edilmektedir. Hesap bilgisinin yalnızca ilgili kişiye ait olması gerekmektedir.)
2. ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi
3. 4 adet Fotoğraf
4. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
5. Öğrenim Belgesi (e-Devlet üzerinden barkodlu ya da noterden aslı gibidir onaylı belge)
6. Adli Sicil Kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir)
7. İkametgâh Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)
8. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir) (Erkek adaylar)
9. http://pdb.metu.edu.tr/idari-ozluk-mudurlugu-formlari adresinde bulunan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurulduktan sonra imzalanarak teslim edilecektir.)
"Destek Personeli-Aşçı" Unvanında Yerleşen Adayların Teslim Etmesi Gereken Ek Evrak
-MEB onaylı Aşçılık Sertifikası
"Destek Personeli-Şoför" Unvanında Atanan Adayın Teslim Etmesi Gereken Ek Evrak
-D sınıfı Sürücü Belgesi
Not:
-Adayların evrak tesliminde bulunmaları gerektiğine ilişkin, Üniversitemizce ilgililere ayrıca iadeli taahhütlü tebligat yapılmaktadır.
-Adaylarca evrak teslimi, şahsi ya da posta (kargo) yolu ile yapılabilecektir.
-18.08.2025 tarihi mesai bitimine kadar istenilen belgeleri teslim etmeyen
adaylar hakkını kaybetmiş sayılacaklardır.
-Yerleştirmesi yapılan kişilerin istihdam hakkından vazgeçmeleri halinde "Feragat dilekçesi" göndermeleri gerekmektedir. Ad soyad, tarih, T.C. Kimlik ve telefon no. bilgilerinin doldurulup ıslak imzalı düzenlenecek feragat dilekçesinin, öncelikle idozluk@metu.edu.tr e-posta adresine; ardından Üniversitemiz Evrak ve Arşiv Müdürlüğüne elden teslimi veya kargo/posta ile gönderimi sağlanacaktır. Feragat dilekçesi için tıklayınız.
-Yukarıda belirtilen evrakların ilgili aday tarafından teslimi akabinde, ilan edilen unvan için adayın şartları taşıyıp taşımadığı hususu belirlenecektir. İlan edilen unvanda istihdamı, şartları taşımadığı gerekçesiyle gerçekleştirilemeyen veya ilgili belgelerin süresi içerisinde teslim edilmediği tespit edilen ya da feragat dilekçesi gönderen adaylara ayrıca tebligat yapılmayacak olup, bu hususta duyurularımızın takip edilmesi gerekmektedir.
Bilgilerinize sunulur.