Bilindiği gibi, 657 S.K. 4/B maddesi Sözleşmeli Personel alımı için başvurular içerisinde genel ve özel şartları taşıyan 3 katı aday üzerinden 22.01.2025 - 23.01.2025 - 24.01.2025 tarihlerinde Ankara merkez kampüsümüzde sözlü sınav gerçekleştirilmiştir.

Sözlü sınav sonucu belirlenen Asil ve Yedek adaylar 10.02.2025 tarihinde https://pdb.metu.edu.tr/tr/duyuru/20122024-tarih-ve-32758-sayili-resmi-g... web adresimizde duyurulmuştur.

Arşiv araştırması sürecinin başlatıldığı adayların bir kısmı için Ankara Valiliğince Üniversitemize bildirimde bulunulmuştur. Bildirilen arşiv araştırması sonuçları çerçevesinde ve feragat eden Asil adayın yerine ilgili pozisyonda Yedek aday üzerinden işlem yürütmek suretiyle göreve başlamaya hak kazananlar belirlenmiştir.

İkametgâhı Ankara olanlar için göreve başlamak üzere 25.02.2025 tarihinde Üniversitemiz Kültür ve Kongre Merkezi (F) salonunda saat 10:00'da bilgilendirme toplantısı yapılacaktır. Belirtilen tarihte göreve başlayacak kişi listesine ulaşmak için tıklayınız.

Göreve başlayacak kişiler aşağıda belirtilen başvuru belgeleri ile birlikte toplantı salonunda hazır bulunacaklardır.

1. İş Bankası Maaş Hesabı

(Herhangi bir İş Bankası şube kodu kabul edilmektedir. Hesap bilgisinin yalnızca ilgili kişiye ait olması gerekmektedir.)

2. 4 adet Fotoğraf

3. Nüfus Cüzdan Fotokopisi

4. Öğrenim Belgesi

5. İkametgâh Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır.)

6. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır. Askerlik yapılmış ise terhis belgesi)

7. http://pdb.metu.edu.tr/idari-ozluk-mudurlugu-formlari adresinde bulunan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurulduktan sonra imzalanarak teslim edilecektir.)

İlgililer ile iletişim numaraları üzerinden irtibat sağlanmış olup, ayrıca yazılı tebligat da yapılmaktadır.

İkametgâhı Ankara dışı olanlar için göreve başlamaları gereken tarih hakkında duyuruların takip edilmesi önemle rica olunur.